قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌ های فروشگاه اینترنتی ماد ازما پویش منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده بوده و متقابلا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با مشتری است. در صورت هرگونه تغییر در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه اینترنتی ماد ازما پویش  ، تغییرات در همین صفحه منتشر و به‌روز رسانی می شود و شما به عنوان کاربر توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، اقدام به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی ماد ازما پویش نماید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه اینترنتی ماد ازما پویش استفاده کرده، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه ماد ازما پویش ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما تایید می‌‏کنید که فروشگاه ماد ازما پویش  به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد فروشگاه ماد ازما پویش برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه مل اند موژ را در پروفایل خود لغو کنند.

نحوه استفاده از اطلاعات

ما از اطلاعات شما برای ارائه سرویس با کیفیت بهتر استفاده می‌کنیم، هم چنین از اطلاعات شما برای اطمینان از کارکرد سرویس‌ها براساس اهداف در نظرگرفته استفاده می‌کنیم.

ما از اطلاعاتی که جمع‌آوری می‌کنیم (مثل نشانی رایانامه‌تان یا شماره تلفن) برای تعامل مستقیم با شما و اطلاع رسانی استفاده می‌کنیم

کارهایی که در سایت  ماد آزما پویش نمی توانید انجام دهید

با استفاده از این وب سایت شما موافقت می کنید که این کارها را انجام ندهید:

آدرس ایمیل غیرواقعی ارائه بدهید، هویت دیگران را تقلید یا جعل کنید، یا ارتباط خود با دیگران را به شکل نادرستی نشان بدهید؛ سعی کنید از ماد ازما پویش به سیستم های کامپیوتری یا مطالبی دسترسی غیرمجاز پیدا کنید، یا مهندسی معکوس انجام دهید؛ از طریق ماد ازما پویش  یا در وب سایت ماد آزما پویش دست به جمع آوری خودکار اطلاعات بزنید روش هایی مثل اسپایدرینگ (spidering)، خواندن صفحه نمایش (screen scraping)، دیتابیس اسکریپینگ (database scraping)، یا جمع آوری آدرس ایمیل ها، و روش های دیگر؛.

.

تلاش برای ایجاد وقفه یا تغییر در عملکرد ماد ازما پویش به هر شکلی (مثلا از طریق ارسال انبوه پیام های ناخواسته یا (flooding) ایجاد بار روی سرورها، یا وارد کردن ویروس، بمب زمانی (time bomb)، اسب تروآ (Trojan horse)، کرم، کنسل بات (cancelbot) یا دیگر روش های مخرب کامپیوتری و هک کردن؛ استفاده از ماد ازما پویش یا هر بخشی از محتوای آن به شکلی که نقض قوانین نافذ باشد، حقوق مالکیت معنوی یا حقوق دیگری را از ما یا دیگران نقض کند، یا اینکه فریب کارانه، وقیحانه، گستاخانه، گمراه کننده، یا توهین آمیز باشد؛ استفاده از اسکریپت برای دانلود انبوه محتوا؛ تبلیغ، برندینگ، یا محتوای پروموشن (ترویجی) در وب سایت یا محتوای آن وارد کنید؛ به غیر از مواردی که در این توافقنامه اجازه داده شده، دست به کپی، باز توزیع، انتقال، یا تغییر یا سوءاستفاده از محتوا، داده ها بزنید

.

..